Νευρομάρκετινγκ: Νευροεπιστήμη στο Food Marketing και την Ανάπτυξη νέων προϊόντων

Neuromarketing: neuroscience in Food Marketing and New Product Development – NFM

Η AG ADVENT οργανώνει σειρά ενδοεπιχειρησιακών εκπαιδευτικών προγραμμάτων και ‘’ανοιχτών’’ σεμιναρίων με θέμα Νευρομάρκετινγκ: Νευροεπιστήμη στο Food Marketing και την Ανάπτυξη νέων προϊόντων (Neuromarketing: neuroscience in Food Marketing and New Product Development – NFM).

Τα εκπαιδευτικά αυτά προγράμματα έχουν σχεδιαστεί για να παρέχουν πλήρη κατανόηση των αρχών της Νευροεπιστήμης στην διαμόρφωση, συσκευασία και marketing τροφίμων και γευμάτων σε επιχειρήσεις τροφίμων, λιανικού εμπορίου και μαζικής εστίασης.

Περιγραφή και Περιεχόμενα Εκπαιδευτικού Προγράμματος

Στα εκπαιδευτικά προγράμματα Νευρομάρκετινγκ: Νευροεπιστήμη στο Food Marketing και την Ανάπτυξη νέων προϊόντων (Neuromarketing: neuroscience in Food Marketing and New Product Development – NFM) παρέχονται πληροφορίες για τα ακόλουθα:

  • Ο ανθρώπινος εγκέφαλος και η διαδικασία της απόφασης για κατανάλωση.
  • Τι είναι η Νευροεπιστήμη;
  • Από το Neuroscience στο Neuromarketing.
  • Neuroscience and New Food Product Development.
  • Neuroscience and Food Marketing.
  • Neuroscience and Food Styling.
  • Neuroscience and Food Upscaling.
  • Δεδομένα ερευνών συσχέτισης αισθήσεων, λειτουργιών εγκεφάλου και απόφασης αγοράς/κατανάλωσης.

Προφίλ εκπαιδευομένων

Η AG ADVENT υλοποιεί εκπαιδευτικά προγράμματα για Νευρομάρκετινγκ: Νευροεπιστήμη στο Food Marketing και την Ανάπτυξη νέων προϊόντων (Neuromarketing: neuroscience in Food Marketing and New Product Development – NFM) απευθυνόμενη σε:

  • Στελέχη και εργαζόμενους στο τμήμα Marketing, Ποιότητας και R&D επιχειρήσεων τροφίμων, λιανικού εμπορίου και μαζικής εστίασης
  • Υπευθύνους Λειτουργίας δομών μαζικής εστίασης (f&b managers, εστιάτορες, κλπ)
  • Συμβούλους Marketing
  • Στελέχη διαφημιστικών εταιριών
  • Φοιτητές και σπουδαστές Μάρκετινγκ

Διάρκεια

Υλοποιούνται εκπαιδευτικά προγράμματα με θέμα Νευρομάρκετινγκ: Νευροεπιστήμη στο Food Marketing και την Ανάπτυξη νέων προϊόντων (Neuromarketing: neuroscience in Food Marketing and New Product Development – NFM) διάρκειας από 4h έως 16h.

Πιστοποιητικό Παρακολούθησης

Με την επιτυχή ολοκλήρωση αυτού του εκπαιδευτικού προγράμματος, ο κάθε εκπαιδευόμενος λαμβάνει «Πιστοποιητικό Παρακολούθησης».

Επιλογές τρόπου υλοποίησης

Για να εξυπηρετήσουμε το πλάνο εκπαίδευσης των επιχειρήσεων τροφίμων, αλλά και το μαθησιακό προφίλ/προτίμηση των εκπαιδευομένων, αυτό το εκπαιδευτικό πρόγραμμα υλοποιείται είτε σε:

  • Ζωντανές διαδικτυακές συνεδρίες online live sessions (zoom) – Εδώ οι συμμετέχοντες μπορούν να παρακολουθούν ζωντανά τον εισηγητή μέσω της σύγχρονης τεχνολογίας και να υποβάλλουν ερωτήσεις, όπως και στην περίπτωση της δια ζώσης παρακολούθησης
  • Πρόσωπο με πρόσωπο ζωντανές εκπαιδεύσεις είτε στον χώρο της επιχείρησης είτε στις αίθουσες εκπαίδευσης της AG ADVENT – Λεωφόρο Βουλιαγμένης 28, Ελληνικό, ΑΘΗΝΑ


Εκπαιδευτής πάντα είναι στέλεχος ή συνεργάτης της AG ADVENT με πολυετή εμπειρία στην συμβουλευτική Ασφάλειας Τροφίμων και την υλοποίηση εκπαιδευτικών προγραμμάτων.

About AG ADVENT

Η AG ADVENT ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ ΑΕ – είναι μια από τις σημαντικότερες εταιρείες συμβούλων που ειδικεύεται στην υποστήριξη εταιρειών του κλάδου της Βιομηχανίας Τροφίμων και Εστίασης στην Ελλάδα. Η εκπαίδευση, η συμβουλευτική στην διαχείριση ρίσκων και η υποστήριξη στην συμμόρφωση επιχειρήσεων με πρότυπα και είναι οι βασικές της δραστηριότητες. Οι σύμβουλοί της με πάνω από 27000 ώρες εκπαίδευσης, θεωρούνται ιδιαίτερα έμπειροι και αποτελεσματικοί.

Χρειάζεστε επιπλέον πληροφορίες;

Υποβάλετε αίτημα επικοινωνίας και θα έρθουμε σε επαφή μαζί σας.