Ποιοτική Εξυπηρέτηση ΙΙ - Advanced Quality Service

 

Στόχος του προγράμματος είναι οι εκπαιδευόμενοι να κατανοήσουν τις αρχές και τους κανόνες της ποιοτικής εξυπηρέτησης και να είναι σε θέση να αντιλαμβάνονται τις ανάγκες και προσδοκίες των πελατών. Πρόκειται για πρόγραμμα ευαισθητοποίησης των συμμετεχόντων σε θέματα ποιοτικής εξυπηρέτησης και παρακίνησης στην παροχή ποιοτικών υπηρεσιών.

 

Οι θεματικές ενότητες που περιλαμβάνει είναι:

 

  • Χαρακτηριστικά των Υπηρεσιών

  • Διαστάσεις Ποιότητας Υπηρεσιών

  • Η διαδικασία Υξυπηρέτησης

  • Το μοντέλο του KANO

  • Το Μοντέλο ServQual

  • Στρατηγική Ποιοτικής Εξυπηρέτησης

  • Χειρισμός δύσκολων πελατών

  • Διαχείριση Παραπόνων

 

 

Διάρκεια: 10 ώρες (2 ημέρες χ 5 ώρες)

 

Εκπαιδευτής: Βέργας Δημήτρης