7
6
5
4
3
2
1

Μυστικός Πελάτης

 

Έρευνα Μυστικού Πελάτη (Mystery Shopper & Phantom Tests) 

 

Πρόκειται για μεθοδολογία που χρησιμοποιείται στην έρευνα αγοράς (market research) για την μέτρηση της ποιότητας των παρεχόμενων υπηρεσιών ή για την συλλογή πληροφοριών σχετικά με ένα συγκεκριμένο προϊόν ή υπηρεσίαΕίναι από τις πλέον αποτελεσματικές μεθόδους μέτρησης του επιπέδου των παρεχόμενων υπηρεσιών καθώς αυτές αξιολογούνται από την πλευρά και με τα ‘’μάτια’’ του πελάτη.

 

Οι μυστικοί πελάτες επισκέπτονται τους οργανισμούς ως κανονικοί πελάτες και εκτελούν συγκεκριμένα σενάρια όπως για παράδειγμα η αγορά ενός προϊόντος, η υποβολή ερωτήσεων, η υποβολή ενός παραπόνου, η εκδήλωση μιας συγκεκριμένης συμπεριφοράς και στην συνέχεια συμπληρώνουν αναλυτική αναφορά (report) με τα αποτελέσματα της επίσκεψής τους.

 

Τα εργαλεία που χρησιμοποιούνται για την διενέργεια της έρευνας του μυστικού πελάτη ποικίλουν από την απλή συμπλήρωση ερωτηματολογίουν έως την ηχητική καταγραφή ή καταγραφή σε video 

 

Οι επιχειρήσεις που συνήθως χρησιμοποιούν μυστικούς πελάτες είναι καταστήματα λιανικής, αλυσίδες εστιατορίων, Fast Food, τράπεζες, βενζινάδικα, αντιπροσωπείες αυτοκινήτων, νοσοκομεία και επιχειρήσεις παροχής υπηρεσιών. Τα τελευταία χρόνια αυξανόμενη είναι η χρήση της έρευνας του μυστικού πελάτη και από δημόσιους και μη κερδοσκοπικούς οργανισμούς ακόμη και εκκλησίες.

 

Εμείς αναλαμβάνουμε την διενέργεια ερευνών μυστικού πελάτη και ειδικότερα:

 

  1. Τον καθορισμό, σε συνεργασία μαζί σας, των χαρακτηριστικών και μεταβλητών που πρόκειται να μετρηθούν και αξιολογηθούν όπως πχ ο χρόνος αναμονής, η καθαριότητα, ο τρόπος παρουσίασης του προϊόντος ή της υπηρεσίας κλπ

  2. Την ανάπτυξη του σεναρίου επίσκεψης

  3. Την στατιστική ανάλυση και την επεξεργασία των στοιχείων που προέκυψαν

  4. Την παρουσίαση των αποτελεσμάτων και συμπερασμάτων από την ανάλυση των στοιχείων

 

 

Οι ερευνητές που χρησιμοποιούμε είναι ειδικευμένοι και εκπαιδευμένοι ώστε να εξασφαλίζεται η αξιοπιστία των αποτελεσμάτων, η οποία αξιολογείται με ειδικές μεθόδους και τεχνικές.

 

 

 

iStoreCard

 

Σε όλες τις έρευνες χρησιμοποιούμε την εφαρμογή παρακολούθησης της ποιοτικής κατάστασης των καταστημάτων ή λειτουργικών μονάδων iStoreCard. Μέσω του iStoreCard γίνεται αυτόματη αξιολόγηση και κατάταξη των καταστημάτων/μονάδων και παρακολουθούνται απο απαραίτητες διορθωτικές και προληπτικές ενέργειες.

 

Η εφαρμογή έχει αναπτυχθεί απο την AG ADVENT (www.ipadforbusiness.eu) και χρησιμοποιείται απο πολλές Ελληνικές Επιχειρήσεις στον χώρο του Λιανικού εμπορίου.

 

Οι μυστικοί πελάτες αμέσως μετά το πέρας της επίσκεψης συμπληρώνουν online τα αποτελέσματα είτε με την χρήση υπολογιστών είτε με κινητές συσκευές της Apple (iPad, iPhone, iPod) καθώς και με Android Tablets.

 

Με τον τρόπο αυτό αποκτάτε άμεση πρόσβαση στα αποτελέσματα και στην σταστική ανάλυση.

 

 

Επικοινωνήστε απευθείας μαζί μας στο info@advent.com.gr ή καλέστε μας άμεσα στο 210 9233551

1