Ποιοτική Εξυπηρέτηση Ι - The art of Start

 

Στόχος του προγράμματος είναι οι εκπαιδευόμενοι να κατανοήσουν τις αρχές και τους κανόνες της ποιοτικής εξυπηρέτησης και να είναι σε θέση να αντιλαμβάνονται τις ανάγκες και προσδοκίες των πελατών. Πρόκειται για πρόγραμμα ευαισθητοποίησης των συμμετεχόντων σε θέματα ποιοτικής εξυπηρέτησης και παρακίνησης στην παροχή ποιοτικών υπηρεσιών.

 

Οι θεματικές ενότητες που περιλαμβάνει είναι:

 

  • Το επίπεδο της εξυπηρέτησης σήμερα

  • Τι είναι Ποιότητα- Αρχές και έννοιες

  • Ανάγκες και Προσδοκίες πελατών

  • Τι είναι εξυπηρέτηση

  • Ο κύκλος εξυπηρέτησης

  • Διαστάσεις ποιοτικής εξυπηρέτησης

  • Ποιοτική Επικοινωνία

  • Ποιοτική Εμφάνιση

 

 

Διάρκεια: 10 ώρες (2 ημέρες χ 5 ώρες)

 

Εκπαιδευτής: Βέργας Δημήτρης